Ana içeriğe atla

KAŞ TA YAŞAMAK.....

Sanırım, bu yaşıma kadar verdiğim en güzel karar Kaş ta yaşamak oldu. Kaş a gecen sene mayıs ayında gelmiştik. İlk sene çevremiz tam oturmadığı için, Kaş ın tadını çıkartamamışız meğer :) Bu sene de , geçen sene gibi cuma dan Olympos a gidip, pazar akşam Kaş a geri dönüyorum. Ama son 2 haftadır, zincirinden boşanmışçasına geziyoruz :) Bunun nedeni, hem benim Olympos a gitmemiş olmam, hem de bankadaki diğer arkadaşlarımla biraz daha fazla zaman geçiriyor olmam ve birbirimizi daha yakından tanıma şansımızın olması.


Ama tabii ki küçük yerde yaşamanın zorlukları da yok değil. Kız kıza eğlenmek için istediğiniz saatte dışarı çıkıp, istediğiniz saatte eve girebilirsiniz. Karışan Görüşen, sarkıntılık eden falan yok. Zaten böyle küçük bir yerde bankacıysanız, herkes sizin bütün hayat hikayeniz bilir. Benim de haftaiçi eşimden ayrı olduğumu, haftasonu Olympos a gittiğimi herkes biliyor. Ama yine de şu sosyal medya denen illet yüzünden, herkes ne yaptığınızı, nerelerde kaça kadar gezdiğinizi takip edebiliyor. Ben de facebook u kapatma kararları aldım zaman zaman, ama sanki dünyayla bütün bağlantım kopmuş gibi hissettim. yani yapamadım.... E bişeyler paylaşmadan da olmuyor. Bu sefer, ertesi gün: '' oooo Melahat hanım, dün No: 11 deymişsiniz.... Siz de iyi geziyorsunuz... '' gibi tepkiler alıyorsunuz. Ha ben bunları sallar mıyım? Tabii ki hayır. Valla No:11 in Türkçe gecesinde, kızlarla deli gibi eğleniyoruz.... Eğlenmek, dans etmek bizim de hakkımız. Robot değiliz ya !!!


2 hafta önce Antalya Merkez de, eğitimim vardı, o yüzden Olympos a gitmedim. Dinlenmek için Kaş ta kaldım. Bir akşam Sarpedon s Burger de yemek yedik. Burgerleri harikaydı... Jack soslu su tavsiyemdir. Akşamları  yaptığımızsa bir klasiğe dönüştü: No 11 de eğlenmek :) küçük, şirin bir bar. Bir akşam Turkuaz Meyhane de yemek yedik... pazar günü de eşim seçimlerde oy kullanmak için Kaş a geldi. Onunla da; Nur Beach de zaman geçirdik. Süper kokteyller deneme şansımız oldu. Barmen de şansımıza, Olympos tan tanıdık çıktı... şunu da deneyin bunu da deneyin derken akşam oldu. Sözde 2 yüzüp çıkacaktık. Akşam yemeğine de kaldık. Yemekler de Allah için güzeldi.... Eve döndük, üzerimizi değiştirdik, hooop Kaymakam bey aradı.... Dısarıda bir de kahvemizi içtik :) o gün de öyle geçti.
Sonra ki hafta da , Antalya da Segem sınavım vardı. Yine kızlarla bir No:11 klasiği yaptık. Saat 3,5a kadar eğlendik. Eve git yat derken 4,5 oldu. Sabah 7,5 ta kalkıp, Antalya yollarına düştüm. Allahım o ne sıcak !!!! Allah beni büyük şehir azabından korusun....  Sınavdan çıktık, hooop alışveriş merkezine, sonra akşam yemeği.... Sonra yine Kaş yolları.... Yorgunluktan bittim o akşam.... Ama güzeldi....


Yani sözün özü, son 2 hafta sonumu kendime ayırdım. Anneciğim de geldi. En yakın arkadaşım İzlem in annesini de çağırdım ki yalnız kalmasın. İkisi güzel bir tatil yaptılar.... Ben de işte takıldım buralarda.
Sanırım arada insanın kendisine vakit ayırması gerekiyor.... Bana çok iyi geldi. Boşuna mı Kaş a yerleştik arkadaş. Tadını çıkarmak lazım :)

Yorumlar

  1. kaş a taşınmasaydınız bizde hayatınıza giremeyecektik ortaaaammm :) ilişkimiz ayrı bir başlık olsun artık :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    ben bu yaz uzunca bir sure kasta yasicam.aslen parisliyim.sizinle tanismayi cok isterim.siz ne dersnizi!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanir misiniz ben daha yeni gordum bu yorumu. Merak ettim ne yaptiniz ?

      Sil
  3. Merhaba
    Biz de önümüzdeki yıl içinde Kaş'a yerleşmek istiyoruz. İstanbul'da yaşayan biri olarak hem çok istiyorum hem de endişelerim var. Kışın orada yaşam nasıl olur? Kira fiyatları nasıldır? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben daha yeni gordum maalesef yanitinizi . Hala merak ediyorsaniz seve seve yanitlarim

      Sil
  4. bn kamukurumunda çalışıyorum tayin istemeyi düşünüyorum kiralar nekadar dan başlıyor tavsiye edermisinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayin olmussunuzdur muhtemelen. Ben yeni okudum yanitinizi :(

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hazır Makarna Soslari

Dun toplanti nedeniyle isten biraz gec ciktim. Eve geldigimde hiiic yemek yapacak havamda degildim. Aslinda cok yorulmadim ama bazen insanin canı hicbirsey yapmak istmiyor. Kaş ta ilk kisimizi yasiyoruz. Herkes kis mevsiminin cok durgun gectigini soylemisti ama ben bu kadarını beklememistim. Butun esnaf dukkanlari kapatti. Sokaklarda kediler ve kopekler kaldi. Biz bu durumdan sikayetci de degiliz aslinda. Biraz kendimizi dinliyoruz... Kaş in meshur uzun carsisini dolasmaya ciktik ama sadece bu kedicikler vardi. Ben de hepsini biraz mincikladim :)) Gelelim yemek meselesine. Kocacim sagolsun yine makarna isini devraldi. Bu küçük lezzetli soslar basit bir makarnayi harika bir lezzete dönüştürdü.

Tracy Hogg / Yatır - Kaldır Yöntemi ve Günlük Rutin Oluşturma

Aylin in  uyumayan bir bebek olduğundan bahsetmiştim . Aslında Kaş ta kendi evimizdeyken, önce omzumda pışpışlardım, uyuyakalınca da yatağına bırakırdım. Sonra Olympos da çok huysuzlanınca, ayakta sallamaya başladık. Böylece sallamaya alışmış oldu. Bursa da da ayakta sallamaya devam ettik. Hatta kollarını sıkıca iki yanında tutup öyle sallıyorduk ama kundağı kabul etmiyordu. Kaş a döndük. Bir gün tam 1 saat ayağımda salladım ve sadece 15 dk uyudu. Benim de sinirlerim iyice gerilmeye başladı. Dedim bu böyle olmayacak. Bu kızın düzene girmesi gerekiyor. Evde daha önceden aldığım, Tracy Hogg un, Ebeveyn Cankurtaran Seti kitabı vardı. Bizim huysuz keçiye hiç bir yöntem sökmediğinden, ben de kitabı kaldırmıştım . Sonra dedim bir de yatır-kaldır yöntemini deneyeyim bakalım. İşe başlamadan uyku problemini çözmem gerekiyordu. Öncelikle odanın kapısını ve camını kapattım ki , kıza işkence yaptığımı zannetmesinler. Çünkü okuduğuma göre yöntem 2 saat sürebilir ve kız sürekli ağlayabilirdi.